úterý 28. října 2014

People say...

Za uplynulých pár dní se toho změnilo více než dost. Hlavně jsem zjistila, že radši budu sama, já a moje sny. Byla jsem fotit se svojí dlouholetou kamarádkou Týnkou. Fotili jsme spíše portréty, fotografie jsem neupravovala, chtěla jsem, aby z nich vyšlo to co má. Měli by symbolizovat čistotu, klid a mír. A hlavně zamyšlení nad dnešní společností. Další fotky jsou focené u babičky a dědy. Mají dva rybníčky a před zimou dělali výlov. Taky jsem fotografie neupravovala, chci jim zachovat tu atmosféru. Ten den jsem také nafotila poslední kytičky, než všechny pohltí mráz, který já tak moc miluji. Miluji ZIMU! A vy?  









________________________________________________________










A tyto fotky jsem poupravila :)





Co si o těchto fotek myslíte? :) Hlavním cílem jsme chtěla zachytit lidi a povahy, potom pár posledních kytiček, ve kterých se dá taky něco najít :))

Foceno přes manuál (clona, závěrka a ISO jsem měnila, takže si už nepamatuji kde a jak, však chápete :D)

1 komentář: