středa 15. října 2014

School art od technika

Běh uplynulých dní jsem dočetla knížku Hvězdy nám nepřály, myslím, že ta knížka ukázala krásný pohled na svět a díky té knížce (a samozřejmě i za pomoci hormonů v mém dospívajícím těle, které se snaží nějak dospět) jsem začala koukat na svět jinými oči a hlavně jsem nad vším začala více uvažovat. Ku příkladu, všimli jste si, že čím modernější vlak nebo vagón, má širší sedačky nebo větší rozestupy mezi sedačkami? Možná to bude tím, že lidé se stávají více pohodlnějšími a nějak nestojí o kontakt s jinými lidmi. Teda alespoň z mého pohledu.
Venku je už cítit zima, mráz, studený vítr foukající na tváře a neodmyslitelně k tomu patří i teplé čaje a chundelaté deky. Stromy se nám začínají malovat a já mám v plánu vyrazit na lov se svým foťáčkem a ulovit pár hezkých podzimních fotek.





Tentokrát to byl takoví chill z mobilu, kvalita jak něco no...

1 komentář: